De kennis en soft skills van helpdesk en servicedesk medewerkers binnen een IT afdeling veranderen door toenemende digitalisering. De manier waarop de servicedesk medewerkers klanten of medewerkers te woord staan en de mate waarin ze in staat zijn zich kunnen inleven in de ander, bepaalt in belangrijke mate hoe de dienstverlening van je organisatie wordt ervaren. Het is daarom belangrijk om naast de technische skills ook aandacht te besteden aan het professioneel en effectief omgaan met medewerkers, klanten en externe partijen.
Ictivity Training heeft een nieuw trainingsprogramma samengesteld waarin servicedesk medewerkers in één opleiding zowel hun technische- als communicatieve vaardigheden verbeteren. Met behulp van een online leeromgeving, klassikale training en begeleiding van een persoonlijke e-coach/trainer die op afroep online ondersteunt, til je de kennis binnen de IT afdeling naar een hoger niveau. Het programma bestaat uit de onderdelen:
- Klantgericht communiceren voor help- en servicedesk medewerkers
- Basis Windows 10 en ICT Netwerken op basis van Comptia A+ 220-1001 & 220-1002
- Basis Microsoft Office 365
Na afloop van de training is er de mogelijkheid om Comptia te certificeren.
Meer informatie Terug naar overzicht