Cybersecurity 2.0: maximale bescherming, minimale verstoring
Cybersecurityleverancier F-Secure heeft IT-dienstverlener Ictivity de Gold-status toegekend. Daarmee bevestigt F-Secure het hoge kennisniveau binnen Ictivity rondom cybersecurity-oplossingen.
Hoog kennisniveau
Het partnerprogramma van F-Secure vloeit voort uit de steeds grotere focus van het bedrijf op zijn partners. Alleen service-gedreven partners, die hebben bewezen te voldoen aan specifieke eisen op het gebied van omzet en technologische kennis, mogen het Gold-predicaat voeren. Samen kunnen Ictivity en F-Secure de Nederlandse markt nu nog beter bedienen, schetst Harm van Koppen, Partner Manager bij F-Secure. “De banden tussen Ictivity en F-Secure bestaan al lang. Met het toekennen van de Gold-status aan Ictivity verstevigen we het partnership tussen onze bedrijven. Ook onderstrepen we hiermee het hoge kennisniveau binnen Ictivity en de bewezen staat van dienst als het gaat om het voeren van ons merk.”
De vraag vanuit de markt naar goede oplossingen voor IT-beveiliging groeit al jaren, ziet Van Koppen. “Van geavanceerde cyberaanvallen tot ransomware-epidemieën: cybercriminelen worden inventiever en gebruiken steeds complexere technologie om ergens binnen te komen. Met onze oplossingen voor cybersecurity weet Ictivity zijn klanten een sluitend antwoord te bieden op de groeiende gevaren van cybercriminaliteit.”
Maximale bescherming, optimale gebruikerservaring
Andrew Ehlen, Manager Innovatie en Dienstontwikkeling bij Ictivity: “Steeds meer organisaties onderkennen – gelukkig – de gevaren van cybercriminaliteit en investeren in technisch geavanceerde oplossingen om digitale dreigingen buiten de deur te houden. Tegelijkertijd zien ze ook graag dat slimme antimalware-oplossingen hun werk ‘geruisloos’ doen op de achtergrond, zodanig dat hun eindgebruikers er zo min mogelijk van merken. Oplossingen die kortom maximale bescherming koppelen aan een optimale gebruikerservaring en een minimale verstoring van het primaire werkproces.”
De oplossingen van F-Secure bieden precies die combinatie, vindt Ehlen. “We zijn dan ook trots op het feit dat we onszelf nu Gold-partner mogen noemen. Dankzij dit partnership kunnen we rekenen op nog betere technische ondersteuning en kunnen wij onze klanten samen nóg beter van dienst zijn. Rondom onze security-oplossingen bieden we bovendien tal van managed services aan, zodat onze klanten zich maximaal kunnen focussen op hun kernactiviteiten en bedrijfsprocessen. En als er dan onverhoopt toch iets gebeurt, staan de specialisten op ons ServiceCenter klaar om de gebruiker te helpen.”
Terug naar overzicht