We zorgen niet alleen goed voor onze eigen medewerkers, maar ook voor onze klanten. We doen op een eerlijke en transparante manier zaken, waarbij we onderling vertrouwen hoog in het vaandel hebben staan. Wij vinden vertrouwen vele malen belangrijker dan een duimendik waterdicht contract.
Outsourcing draait om vertrouwen. We spelen open kaart, juist wanneer dingen anders lopen dan gepland. Alleen dan kun je elkaar vertrouwen. Dit wederzijdse vertrouwen voel je. Dat is Ictivity. In ons werk hebben we toegang tot het hart van onze relaties. Om die reden hechten we als organisatie en als Ictivianen aan onze gedragscodes en integriteit. Integriteit is iets wat begint bij de loyaliteit voor elkaar. We hebben veel persoonlijk contact en gaan met elkaar om zoals je zelf ook wil dat er met je omgegaan wordt. We werken in een veilige omgeving waarin fouten maken mag, als je er maar van leert. Daarover gaan we met elkaar in gesprek en geven op een gezonde manier onze grenzen aan.
Om te zorgen dat we weten hoe onze klanten zich voelen, meten we regelmatig de klanttevredenheid. We vinden niet alleen het cijfer dat onze klanten ons geven belangrijk, maar we vragen vooral om feedback waarmee we onszelf kunnen verbeteren. We hebben een doorlopend klantbelevingsprogramma waarbij we op natuurlijke momenten in de klantreis vragen om feedback. De resultaten gebruiken we op een gestructureerde manier binnen onze organisatie. Een goede opvolging van het onderzoek is voor ons heel belangrijk, zodat we onze dienstverlening echt kunnen blijven verbeteren.