Zelfstandige Servicedesk medewerkers

Heeft jouw Servicedesk extra capaciteit nodig? Of je nu gaat om een korte piek of een tijdelijk project, wij hebben snel inzetbare Servicedesk medewerkers voor je beschikbaar. Onze Servicedesk medewerkers zorgen ervoor dat alle IT-vragen en problemen zo snel mogelijk worden opgelost en afgehandeld, zodat alles soepel door blijft lopen.

Direct inzetbare profielen

Binnen drie weken versterking op jouw IT servicedesk. Speciaal opgeleide helpdeskmedewerkers staan klaar om te starten.

Passend bij jouw team

We zorgen ervoor dat de extra handjes in het team aanvoelen als een collega. Daarom gaan wij verder dan alleen een CV-match.

Klantvriendelijk

Onze Servicedesk medewerkers zijn niet alleen technisch bekwaam, maar ook getraind in uitstekende klantvriendelijkheid.

Direct extra capaciteit of ondersteuning van jouw team!

Iedere organisatie heeft unieke behoeften. Daarom bieden wij flexibele detacheringsoplossingen die precies aansluiten op jouw situatie. Van enkele weken tot meerdere maanden, we stemmen af op de duur en omvang van de ondersteuning die je nodig hebt.

Wij selecteren onze IT Servicedesk medewerkers zorgvuldig en zorgen ervoor dat ze voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. Met regelmatige trainingen en onze academy’s houden we hun kennis, vaardigheden en soft skills up-to-date, zodat ze altijd de beste ondersteuning kunnen bieden aan jouw medewerkers.

De Servicedesk medewerkers van Ictivity zijn beschikbaar voor 1e en 2e lijns (remote) support. Ze zijn zelfstandig, probleemoplossend en bovenal klantvriendelijk.

Expertises van onze Servicedesk medewerkers

ITIL | Microsoft 365 | Topdesk

ITIL badge Microsoft 365 badge Topdesk

Versterking van jouw IT team in 5 stappen

Stap 1

Jouw behoefte in kaart

De behoefte aan extra, tijdelijke, ondersteuning op je IT-afdeling ontstaat door allerlei redenen. Samen met onze specialist, Dave, stellen we je behoefte vast.

Stap 2

Matching

Naast de match op technische vaardigheden, kijken we naar teamcultuur, sociale vaardigheden en verantwoordelijkheden. Hierdoor weten we welke kandidaat perfect past binnen jouw team en de opdracht. Direct de juiste persoon op de juiste plaats, daar houden wij van!

Stap 3

Kennismaking

Uiteraard krijg je de gelegenheid om jouw nieuwe medewerker te leren kennen. Tijdens dit gesprek kun je de ervaring, vaardigheden en persoonlijkheid van de Servicedesk medewerker beoordelen en bepalen of er een goede klik is.

Stap 4

Aan de slag!

We zorgen ervoor dat de Servicedesk medewerker snel vertrouwd raakt met de specifieke systemen, processen en procedures van jouw organisatie. Zo gaan we zo effectief mogelijk van start.

Stap 5

Vinger aan de pols

We blijven gedurende de detacheringsperiode nauw contact houden om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en eventuele vragen of wensen snel kunnen worden ingevuld.

Dave vindt de perfecte match voor jou!

Neem contact op met Dave voor al je vragen, beschikbare profielen of een offerte

Dave
Sales Consultant
Dave van de Port