Moeiteloos werkplekken reserveren
Met de Werkplek Reservering App reserveer je moeiteloos een werkplek op kantoor. Leidinggevenden krijgen zo direct inzicht in de bezetting per dag. Zo werk je veilig en efficiënt.
Steeds meer organisaties maken gebruik van flexplekken. Maar hoe houd je als werkgever de bezetting inzichtelijk en beheersbaar? En hoe zorg je dat elke medewerker een eerlijke kans krijgt op een werkplek, zelfs als er maar beperkt plek is? De Werkplek Reservering App biedt de oplossing. Medewerkers reserveren eenvoudig een veilige werkplek of vergaderruimte. Jij hebt als leidinggevende altijd een actueel overzicht van de kantoorbezetting. Zo blijft je kantoor flexibel en efficiënt.
Op basis van een interactieve plattegrond kun je zelf zien welke werkplekken vrij en/of bezet zijn. Met één klik reserveer je een flexplek voor een paar uur, halve of hele dag. De app is tevens geschikt voor mobiel gebruik. Dus niet meer inloggen op je werkplek, maar via de App op je telefoon verzeker jij jezelf van een werkplek. Wil je meer reserveren dan alleen een werkplek? Dat kan, denk aan bedrijfsfietsen, bedrijfsauto’s of een beamer. Deze reserveer mogelijkheden zijn eenvoudig toe te voegen. Al jouw organisatie reserveringen op één plek!
Verkeerd dagdeel gekozen of wil je je reservering annuleren? Dat regel je eenvoudig via de app. Benieuwd welke collega’s op kantoor zijn? Met de knop ‘Wie zijn aanwezig’ zie je per dag en vestiging wie er aanwezig is. Perfect om een meeting te plannen – of om uit te kijken naar een gezellig weerzien met collega’s die je al een tijdje niet hebt gesproken.
De Werkplek Reservering App is ontwikkeld met het Microsoft Power Platform. Met dit platform kun je apps ontwikkelen zonder uitgebreide ontwikkelkennis. De Werkplek Reserverings App maakt gebruik van Power Apps, Power Automate en SharePoint, en is snel inzetbaar binnen je organisatie. Wij bieden ondersteuning bij de implementatie, of je kunt de gratis template zelf gebruiken. Met Office 365 heb je vaak al de benodigde licenties in huis.